måndag 19 mars 2007

Därför...

Tack för ordet..
Äntligen har det blivit dags för mig att blogga.
Jag har längtat efter denna möjlighet, att skriva ner mina tankar och funderingar är något som jag velat gjort länge, men inte tagit mig tiden eller hittat rätt format att göra det i.
Denna blogg kommer att börja med mina funderingar kring livet och vad som händer i min vardag och runtomkring mig. Vart bloggandet slutar, det vet jag inte idag, om jag ska vara ärlig så vill jag heller inte veta. Det får utveckla sig längst vägen, och du som läsare har stora möjligheter att påverka vilket ämne som ska diskuteras, skicka iväg ett mail, svårare behöver det inte vara.
Jag har också ambitionen att bjuda in intressesanta gästbloggare som kan berika våra liv.
Mycket nöje!

Bloggandes från en annan del av Köping, Nygård

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar