onsdag 16 december 2009

Sånt som händer mellan blogginläggen

Oj, det har hänt en hel del sen jag bloggade senast. Här kommer ett par smakprov:

Jag fick VG på min tenta 36/42 och första kurs om den innovativa människan - skoj :)

Jag har sålt min lägenhet på Torsgatan i Köping - dags för något nytt helt enkelt!

Jag har beslutat att lämna innovationsprogrammet på MDH - om detta finns det en hel del att säga för jag älskar verkligen ämnet innovation och entreprenörskap, men jag har kommit till en del insikter under denna resa. Det gäller också att välja den miljö som du kan utvecklas i och bli det du vill, få den support och ledning som krävs, saknas den så blir det inte bra.

Därför så har jag bestämt mig att efter nyår så kommer jag att göra något som jag riktigt längtat efter. I en miljö där jag kan växa.

Tills dess ska jag ha en underbar jul tillsammans med familj och vänner. Önskar dig detsamma!

1 kommentar:

  1. Låter spännande. Är övertygad om att du kommer nå dit du vill.
    Lycka till och God Jul

    / jakob

    SvaraRadera