onsdag 26 maj 2010

Jag kan leva med det!

Jag har gjort det! Yes, nu är det klart.

- Jag är fri ifrån glasögon och linser!

Under måndagen den 25 maj så genomgick jag en FS Lasik operation hos Memira i Eskilstuna. Operationen var klar på bara ett par minuter, fick vila ögonen under kvällen hos min vän Emelie som snällt ställde upp och tog hand om mig. Redan på natten till tisdagen så kunde jag se. På återbesöket tisdag förmiddag så visade det sig att jag hade fått bättre syn på ögonen efter min operation än vad jag tidigare hade med linser/glasögon.

- Jag fick bättre syn utan glasögon!!! Fattar ni, helt otroligt lyckat :)

Jag är så enormt glad och lyckligt över att jag fattade beslutet, efter väldigt många år av vilja men allt för mycket velande. När jag väl bestämde mig så gick det som sagt på ett par minuter. Värt varenda krona. Jag är till och med ovan på morgonen över att inte behöva gå in på toaletten och sätta in linser för att kunna se, efter över 15år med linser/glasögon. Men jag kan leva med det. En helt ny värld av möjligheter har öppnat upp sig för mig.

- Jag kan verkligen leva med att kunna se!!!

Tacksam :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar