onsdag 3 oktober 2007

Företagsbesök på Sparbanken!

Igår så var jag på företagsbesök hos Mikael Bohman på Sparbanken Västra Mälardalen.

Det var det första i min roll som förtroendevald politiker och efter igår så kan jag meddela att jag fick mersmak. Så jag har bestämt mig för att det blir fler och jag ska försöka få med fler ur Centerpartiets kommunfullmäktigegrupp då jag tror att det viktigaste som finns är att vara ute på fältet!

Näst på tur står ett besök hos LEAX med Roger Berggren i spetsen! Det tror jag kommer att bli minst lika intressant. Taina ifrån min Kf grupp har meddelat intresse att hon vill följa med, så det känns jättekul att vi är fler som kan lyssna in och lära känna våra globallokala företagare, så att vi vet vad som fungerar och vad som inte fungerar så att Köpings kommun kan bli bäst på företagsamhet. Alla ska med - Så enkelt är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar