måndag 10 december 2007

En fantastisk vecka!

Jag har haft en helt fantastisk vecka med början i Bryssel. Hemkommen på torsdagsmorgon kl 00.30. Rekordlångt program på kommunstyrelsen samt jubileumsmiddag för 25år troget anställda i kommunen på kvällen - tack Jenny för en rolig kväll! Efter julfesten gick jag vidare till Hantis för lite dans.
I fredags hade vi julfest med Centerpartiet i Köpings kommun! jag fick en korg full med choklad, glögg och kaddemumma :) Mums!!! I lördags var jag på Café Frid och lyssnade på Lina Adolphson - helt fantastiskt vackert ute i Uckelsta Kappel. Lina och café frid driver ett arbete för att hjälporganisationen Diakonin och har spelat in en julskiva där pengarna går till deras hjälparbete ute i världen. En beundransvärd insats. All respekt! På kvällen strötittade jag på Harry Potter innan jag somnade slutkörd...
I Söndags så var jag i Östanåskyrkan och fick den stora äran att läsa ett par bibelverser. Första johannesevangeliet, första kapitlet vers 1-18. Tack Iris för den fina gåvan. På söndagseftermiddagen hjälpte min far mig att installera min diskmaskin som jag ropade in på auktion för en dryg vecka sedan. Nu ska jag bege mig till ICA, inte för att köpa köttfärs utan för att köpa maskinpulver och salt.
Tack Gustav för ett bra ledarskap. Vi ses om en vecka på riksdagsresan som CUF
fixar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar