onsdag 20 maj 2009

Rösta på Fredrik Andersson i europaparlamentsvalet - för ett företagsammare Europa!


När jag blir europaparlamentariker kommer jag att arbeta för ett företagsammare Europa och mindre byråkrati i Bryssel! Nyckeln ligger i ett gott småföretagsklimat!

Mitt Europa är företagsamt, grönt, öppet och tryggt - där människor vill leva och förverkliga sina drömmar! I mitt Europa är det lika självklart att starta företag som att ta en anställning.

Mitt Europa har ett smalarevassare samarbete där vi fokuserar på ödesfrågor, inte beteshagar och böjda gurkor!

Mellan 20 maj till valdagen söndag den 7 juni 2009 kan du rösta i europaparlamentsvalet.

Ta med giltig IDhandling samt ditt röstkort – gå till din vallokal.

För att rösta på mig, så gör du:
Ta Centerpartiets valsedel, på baksidan ser du kandidat nr 37 "Fredrik Andersson, förtroendevald, 27år, Köping".

Sätt ett kryss i rutan framför mitt namn och lämna i kuvert.

Inte så svårt eller hur? Berätta nu för andra vad du nyss gjort.

Tack för ditt kryss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar