tisdag 6 december 2011

221. Himmelsberga Hembakt

Bageriet som bakar åt alla


På företagets websida kan vi läsa "Min tanke med det lilla bageriet är att erbjuda äkta hembakade produkter utan en massa tillsatser. Råvarorna handlar jag av lokala leverantörer, så långt det är möjligt. Bär och frukter plockar jag själv under säsong, de kommer också att finnas till försäljning. Ägg från frigående höns är jag återförsäljare till. Bageriet är godkänd av Kommunens miljö - och hälsoskyddsavdelning , innehar F-skattesedel och är momsregistrerad. 


Bageriet som bakar till alla.


Privatpersoner
Företagare
Föreningar
Kalas
Föreläsningar

Jag bakar av närodlade Ekologiska produkter så långt det är möjligt och utan tillsatser
Jag bakar mot beställning, då har du som kund möjlighet att välja tid och leveransdag." källa


Kontakta företaget via websidan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar