måndag 28 december 2009

Önskar dig ett Gott Nytt År!

Ska bli riktigt skönt med snowboardåkning och den fantastiska utsikten från Åreskutan, landar på onsdagmorgon :)

Igår så blev det Tennismatch, förvånad över hur bra det gick i 40minuter...tills det högg till i ryggen och jag kunde inte röra på mig under den sista timmen av speltiden. Nu känns det bättre, troligtvis var det en sträckning som ville påminna om hur viktigt det är värma upp rejält och att ha på sig varma kläder i den så iskalla Tennishallen i Köping!

Jag tror att mitt nyårsfirande kommer att bli väldigt speciellt i år, speciellt på ett bra sätt!

Det finnaste man kan ge en annan människa är förtroende och kärlek. Så ge varandra det i överflöd och ditt 2010 kommer bli rikt :)

Gott Nytt År från mig till dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar