lördag 6 juni 2009

Tack för ditt förtroende!

Jag vill tacka alla människor som visat mig förtroende och kryssat mig i detta val till europarlamentet! Jag känner mig förväntansfull inför uppdraget som europaparlamentariker. Det finns en hel del att göra för att vi ska få ett företagsammare Europa med mindre byråkrati och mer drivkraft. Att det ska vara lika självklart för ungdomar att starta eget företag som att söka sig till en anställning.

Nyckeln till att komma vidare ifrån krisen ligger hos dig och mig, företagsamma människor. Jag har genom denna kampanj som jag drivit under en intensiv månad visat på att det går att vara företagsam, kreativ och samtidigt ha riktigt roligt!

Jag vill att fler företagsamma personer ska ta klivet in i politiken, som förstår villkoren för småföretagare och som driver på för ett företagsammare samhälle. Vi behöver få till en attitydförändring i samhället som uppmuntrar människor att bli företagare, men också genomföra många regelförändringar för att göra det enklare att anställa och växa som litet företag. Det tjänar vi alla på!

Tack för ditt kryss på valdagen!

Fredrik

1 kommentar:

  1. Nu har iallafall jag varit röstat..
    ..på vem??? Dig naturligtvis :)!!! Lycka till!

    SvaraRadera