lördag 27 september 2008

En fantastisk dag att uppleva!

Idag är det ännu en fullspäckad dag. Jag börjar med att vakna upp vid 9tiden, en lagom nattsömn på 5h efter nattens festligheter och nattens tv-sända debatt mellan Obama och Mccain.

Om tre timmar, alltså kl 13 så är det bröllop. En vän gifter sig i malma kyrka, det ska bli riktigt skoj! jag har inte varit på så många bröllop i mitt 26åriga liv. Senast jag var på ett så var jag toastmaster så då upplever man saker från ett annat perspektiv. Att vara toastmaster är bland det roligaste jag gjort och tackar dig Enrique för den möjligheten!

Efter bröllop så blir det besök vid min morfars minneslund. Han hade namnsdag igår, så jag vill ta tillfället att åka ut dit och bara vara, åtminstone för en stund.

Vid kl 15 så är det fotboll. Köping FF spelar och säkrar idag formellt sin plats i division 2 genom att slå Örebro Ungdom på hemmaplan till hemmaåskådarnas jubel!

Till kvällen har jag planers för mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar