fredag 5 september 2008

Första dagen Köpingmässan

Idag har det varit första dagen på Köpingsmässan. För min egen del så blev jag uppringd av västra mälardalen television någonstans mellan strykning av mässkläder och matlagningen. De ville göra en grej på politikerskolan. Ok, kan vi ta den efter PG´s föreläsning undrade jag samtidigt som jag hade fullt sjå att hålla koll på strykjärnet...
Föreläsningen om ledarskap och kommunikation var matnyttig och jag har antecknat en hel del som jag ska försöka sammanställa här på bloggen vid ett senare tillfälle.
Tv intervjun gick bra och kommer sändas under nästa vecka.

Det primära syftet för Centerpartiet är ju helt klart att marknadsföra politikerskolan och locka in nya deltagare. Vi fick in 15st intresseanmälningar som vi ska följa upp och en som skrev in sig direkt. Känns som att det kommer att bli en härlig mix av människor!
Imorgon börjar mässan för min del vid kl 14. Ska försöka hinna se lite fotboll också, Kff spelar.
Nu ner mot stan, hoppas det är kareoke. Jag och Ida kanske dammar av nån ABBA klassiker. Let see :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar