måndag 8 september 2008

Företagare återigen!

Idag var min första dag som företagare (återigen) och det kändes riktigt bra att vara tillbaka! Entreprenörskapsutbildningen som jag börjat i Köping leds av Lennart Augusston, som är en erkänt duktig entreprenör från de värmlänska skogarna. om man är intresserad av att starta företag så är det ett bra första steg att gå denna utbildning.
För min egen del så kommer dessa 12veckor att handla om att utveckla min affärsidé, och undersöka om det finns en verklig lönsamhet.

Vid 15.30 tiden så ringde en kvinna från Sveriges Radio upp och ville göra en intervju med anledning av min motion om att förvärva Tingshuset. Imorgon vid 10tiden kommer intervjun att ske.

Det händer mycket imorgon, så jag ska försöka göra kväller hyffsat tidigt. Hoppas jag kommer kunna sova bättre än igårnatt...

Ha det bäst!

ps. Ytterligare två anmälda till politikerskolan idag :)
ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar