torsdag 25 september 2008

Intensiv EU kandidatur fortsätter!

Idag har det varit mkt. Nog för att jag gillar mkt, men ibland så funderar man hur tillvaron går ihop. Vaknade upp i Hammaby Sjöstad efter en väldigt rolig kväll tillsammans med Annika, Simon, Karl, Gabriel, Gustav, Saga, Simon och ett par till ute i gamla stan. Skyndade snabbt till tvärbanan och t-banan till tåget som tog mig till Köping och Kommunstyrelsemöte. Ett möte som var väldigt intressant ur flera perspektiv.

Har dragit in ett par medlemsröster idag också men ser att jag har ett stort jobb kvar även imorgon, som är den sista dagen som jag har att spela på. Hoppas att jag får in över 100p på denna korta kampanj. Vad kan inte då hända när jag har ett halvår på mig?
Det ser ut som att den kampanjgrupp som jag bildar blir en intressant mix. Tror att vi kan slå många med häpnad när vi kommer att släppa kampanjen, inte minst kampanjlåten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar