lördag 7 april 2007

Påskfirande med vänner


Hela helgen består av en massa firande tillsammans med vänner och det hela är en stor upplevelse!

Idag ska jag först på påskfest kl 3 tillsammans med kompisarna från östanåskyrkan, där vi ska äta påskmat och en massa godis, själv så har jag planer på att ta med mig fruktsallad. Vid 7 tiden är det polsk 26års kalas för Anna, och förhoppningsvis så leder festen till dansgolvet.

Igår firade jag tillsammans med 25-talet ungdomar från östanås-, pingst- och tunaldahlskyrkan. Där var kvällen fylld av en massa god mat, överdrivet mkt prinskorv och självklart ett par roliga äggtävlingar, en tävling där jag tyvärr inte kunde försvara fjolårets bragd...
Imorgon är en annan dag, och då väntas gudstjänst i Östanåskyrkan kl 11.

En av mina vänner Petra in action

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar