onsdag 1 oktober 2008

Det är fest - Vi ska fira 100!

Det har gått en tid sedan jag tog mitt första bloggsteg, det gick lätt i början för att sedan falla bort helt och nu är jag mer biten än någonsin. Detta blir mitt hundrade inlägg!

Det firar jag genom att åka till Stockholm och ställa till med stort kalas. Inte bara för bloggandet, utan mer för att vi ibland behöver hitta på såna festliga tillställningar. Och vad passar då bättre än att vara ute på Dalarö hos Helena och förhoppningsvis så blir det både grillat och kräftor. Mums! Annika kommer givetvis att sluta upp. Vi blir som oskiljaktiga och har riktigt riktigt skoj när vi träffas.

Om det skulle vara så att jag inte kommer åt en dator med internetuppkoppling, ha förståelse. Hitta på nåt skoj själv. Ge dig ut i naturen och bara njut av vad livet har o ge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar