söndag 10 januari 2010

Grunden på plats igen!

Denna vecka har varit fantastisk! Inledde på måndagen med simning 45min och stavgång 5km och löpning på kvällen. Fortsatte på tisdagen med stavgång 5km och fotbollsträning på kvällen :) På onsdag så blev först inplockning av tre kubik ved på förmiddagen, efter lunch gick jag på KUJ-banan till Köping, en tur som tog 2,5h i strålande vintersolväder med två stopp vid Tyskbron (Torp) samt vid Malma K:a, när jag väl kom till Köping så blev det en timmes simning - riktigt härligt! I torsdags så blev det 5km stavgång och så där har det fortsatt denna vecka...
Ikväll när jag genomförde kvällslöpningen så var det riktigt stjärnklart, sånt ger en energi i de minus 15grader som jag tar mig fram i. Men jag känner mig starkare än på länge. Får nästan gå tillbaka 5år i tiden för att se mig själv träna så här intensivt. Nu har jag något bra att bygga vidare på. Nu ligger grunden där återigen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar