onsdag 30 november 2011

187. Home No.1

Möbler och inredningsdetaljer i Shabby Chic-stil


På företagets websida kan vi läsa "Jag som driver företaget Home No.1, Sweden heter Annica Eklund. Bor i Lerbäck, en by cirka fyra mil söder om Örebro. Har sedan barnsben varit intresserad av färg och form. Jag brinner för inredning och har alltid tusen idéer som jag vill förverkliga. Har förälskat mig i stilen shabby chic och dansk-fransk lantstil med charmigt slitet och vitt kombinerat med en touch av orienten, rost, rå betong och industriell look framförallt på lampor, mixat med tyg, spetsar och broderier i samstämda naturliga färger. Detta återspeglas i butiken med handplockade produkter från Sverige, Danmark och Frankrike, en härlig mix av gamla fynd, nyproducerat & Home No.1 egen unika design, allt för att tilltala era sinnen. Vi säljer även det danska klädmärket Cream. 


Home No.1 värnar om miljön och återanvänder packmaterial i möjligaste mån. Home No.1 har en begynnande grossistverksamhet, i första hand egna alster, är ni intresserad av Design Home No.1:s produkter tveka inte att ta kontakt på info@homenumberone.se, ni hittar dessa under produktkategorin Design Home No.1 i webbutiken.


Home No.1 erbjuder inredningstjänster, är diplomerad Inredare, har genomgått Sköna Hems kurser. När jag som inredare arbetar med ditt hems förändring, efter dina intentioner, är det viktigt att behovsanalysen blir riktig till 100%. " källa


Kontakta företaget via websidan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar