måndag 15 september 2008

Därför gillar jag tisdagsmötet!

Om en och en halvtimme så har jag möte med Kommunstyrelelsens arbetsutskott (KSAU) i rådhuset. Vi har ett gäng ärenden att avverka även denna tisdag. Dessa möten är väldigt varierande beroende på agendan och vem som sätter just agendan. Ena veckan så är vi klara innan man knappt har hunnit druckit ur sitt vattenglas (25min), medans en annan vecka kan det vara diskussioner fram till lunch. Det som ändå är väldigt återkommande är att vi har det riktigt roligt på våra möten. Jag uppskattar KSAU mötena för att de är inte lika strikta och uppstyrda som andra möten kan vara med tendensen att det blir stelt och ensidigt.

I eftermiddag så ska jag göra ett möbleringsexperiment i min lägenhet, får återkomma med bild :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar