måndag 14 november 2011

137. Risberg Design

Formger och säljer unika produkter för ditt hem och din trädgård.

Lotta Risberg är Formgivare och företagsledare på Risberg Design. På företagets websida kan vi läsa "Risberg Design är ett litet och personligt företag. Verksamheten är förlagd till Strängnäs i härliga Södermanland. Mitt hjärta klappar för form och funktion på produkter för hem och trädgård. Jag formger och tillverkar bland annat blomlådor, marschallhållare och amplar för marschaller samt även örtkrukor och värmeljushållare. Materialen jag jobbar med är främst järn, rostfri plåt och glas som jag blästrar. Blomlådor och koppar för värmeljus är lackade för att tåla både väder och vind men även för att hålla hög finish och vara lätta att göra rena. Under produktfliken finner du de produkter som säljs under säsongen 2011/2012. Vill du beställa produkter går det utmärkt att göra det på info@risbergdesign.se eller via telefon 070-300 90 48. Det kommer hända mycket på mitt ritbord under hösten och vintern, så håll utkik på webbplatsen framöver där vi successivt fyller på sortimentet, så du kan beställa just dina favoriter." källa


Kontakta företaget via websidan

1 kommentar: